Prawie jak Chuck Norris

Zwykły (lub niezwykły) człowiek który został nazwany polskim Chuckiem Norrisem - Krzysztof Kononowicz. Jego przemówienia obejrzało w internecie kilkaset tysięcy Polaków - to idealny przykład marketingu wirusowego. Tak duża szansa dotarcia do wyborców jednak nie zaowocowała zwycięstwem. Kononowicz uzyskał jedynie około 3.3% 1,89% głosów.

Przyczyną takiej sytuacji mogły być zbyt drastyczne obietnice, Pan Krzysztof chciał zmienić dosłownie 'wszystko':

Surowe karanie kierowców za alkohol, papierosy i wszystko [...]
Usprawnienie żeby nie było bandyctwa, złodziejstwa i niczego[...]

Mieszkańcy Białegostoku obawiali się prezydenta który zlikwiduje 'wszystko', razem z bandyctwem i złodziejstwem ;)

Gdy białe jest czarne, a czarne jest białe

Projektowanie stron - wszystko zazwyczaj wygląda tak samo (w uproszczeniu): najpierw pomysł, następnie odpalamy program graficzny i tworzymy. Później gdy nasze dzieło jest 'ok' zaczynamy cięcie grafiki. (X)HTML i wszystko ładnie się układa. Dla pewności sprawdzamy stronę na kilku najpopularniejszych przeglądarkach i gdy jesteśmy zadowoleni z efektów swojej pracy, umieszczamy stronę w Sieci. Pozycjonujemy, reklamujemy, wszyscy są zadowoleni ...
Czy na pewno wszystko jest tak jak powinno być?

Hello World - zaczynamy ;)

Udało się - mój blog jest już w sieci ;)

Obecnie obsługiwany jest przez system mojego autorstwa (robocza nazwa: 'My Text'), z wykorzystaniem biblioteki AdvAjax Łukasza Lacha. Zastosowałem ją do wczytywania dalszej części postu bez przeładowywania całej strony (podobnie jak na blogu Riddla).